pátek 22. prosince 2006

Obviněni z plagiátorství!! Donese útočník důkaz, nebo ze sebe udělá vola?


Klávesnice je v současnosti snad nejmocnější zbraň světa. Je taky zneužitelná, takže díky ní může zaznít hodně polopravd a výmyslů. Nestranný čtenář může blábolu uvěřit a výmysl se šíří dál. Postupně se z něj stane fakt, kterému věří část lidí i bez důkazů. I když Bobbyho z Bbaráku osobně neznám, tak mi ho někdo cpe jako plagiátora, zloděje. Stejně i další osazenstvo Bbaráku. Pitomec ho odsoudí a pomluví a zavrhne ho. Člověk co přemýšlí hlavou začne pátrat po důkazech. To jsem udělal já a světe div se - nenašel jsem nic.

Strašně mě nebavilo prokousat se diskuzí na utkejsevrapu, strašně mě nebavilo číst příspěvky co psali lidi často asi bez mozku. Ale musel jsem to udělat, abych mohl vypracovat tuhle zprávu z bojiště. Nenašel jsem ani jeden příklad krádeže. ANI JEDEN důkaz. Tak chci požádat ty co to tvrdí ať napíšou do shoutboardu pod textem dva linky - usvr originál a bbarák krádež.

Všechno se má takhle - třeba v USA se něco stane. Redaktor v ČR se koukne na weby z USA a přeloží si zprávy. Přepíše to podle sebe jak uzná za vhodné. Někdo vydá novinku o půlnoci a někdo v pět. Oba se stejným zdrojem. Zprávy jsou podobné, že by kvůli tomu že jde o jednu a tu samou událost? Potom si někdo za podpory svojí frustrace a blbé nálady obraz domaluje a označí toho druhého za zloděje. Jednoduchost, slabota, domněnka, výmysl. Změnim názor až dostanu důkaz místo slibů a keců. Do tý doby je to jenom křivé obviňování hodné nejhoršího póvlu a xindlu.

A ještě jedna věc: proč Bobby uvádí zdroj a usvr ne? Není tahle aférka tak trochu jenom zakrývání vlastních nedostatků? Přerostla dokonce ve vyhrožování a snížení pár chudáčků k navážení se do cizí rodiny. Hnus. Ubohost. Nevyspělost. Tohle neni obrana bbaráku, chci se dozvědět pravdu. Takže sem s důkazy když jich je tolik!!

Žádné komentáře: