pondělí 29. ledna 2007

Real G? Už neeeeeeeeeeeeee!


Tohle je skutečně už vrchol. Jedna dobrá duše mě poslala krásný link na krásný rozhovor s krásným příkladem, kam to až může zajít, když se nepošle na psychiatrickou léčebnu člověk, co tam očividně patří už delší dobu. Mluví se o Ivanhoeovi a jeho rozpravě v domově hrubek radio4ever.cz.

Těžko říct, jestli je to vtip nebo jen sarkastický výmysl, budeme se ale držet toho, že jde o realitu, která je neskutečně krutá. Na této adrese vše najdete. Nebyl bych rejpal jak se sluší a patří, kdybych se do toho trochu neponořil. Vezmeme pár vět a podrobíme análýze.

Ivanhoe: Jestli je G klučina kterej vykrad fitko, velkosklad s lihem a autobus než mu bylo 15, okrad se šátkem na obličeji a bejsbolkou v ruce pár lidiček o peněženku než když mu bylo 18, nabízel jednu ze svejch bejvalek na karvinský a má přišitý sexuální obtěžování policajtky v civilu + nejmíň pět záznamů výtržnictví a za sebou tři podmínky a pár set hodin OPP nehledě na to že byl ve třinácti úspěšný dealer trávy, tak teda jsem G. Velkej G!
Já na to: Ne, člověk co okrádá normální slušný lidi skutečně není gangster, ale chudák, co si léčí komplexy. Neskutečný, co udělá Amerika (kde údajně byl) s hloupým buranem. V Čechách je navíc pasák největší uslintaná špína, takže v tom moc hrdinství nenácházím.

Ivanhoe na otázku, jestli dává koncerty: Sem tam jedu, problém je že tady ti v česku za live show moc nenabídnou a dělat to za pár kaček mě nebaví. Ale sem tam se něco najde, posledně před dvěma týdny v polském Big Gregory Dance Clubu, kde vystupuju dá se říct pokaždý když je tam ňáká větší akce jako třeba byl koncert TEDEho, Pokahontas a nebo je tam ňáká soutěž miss. Poláci maj rádi G-rap a mám tam už velmi slušnou základnu fanynek. Mají rádi Ajvenhoua!
Já na to: Je to fakt, protože za víc než pár kaček rozmazlená figurka nestojí. Spíš ho nabídnout na karvinský nějakýmu Polákovi :-)))).

Ivanhoe na otázku, jestli zná jiného Ivanhoea z Prahy: ...O českým nic nevím - Slavnější než já ale zřejmě momentálně nebude.
Já na to: O něm se ale aspoň ví ve spojitosti s jeho skills v beatboxu, ne kvůli tomu, že to je kašpar roku.

Další a další a další perly se dočtete sami. Já zvedám telefon a vytáčím číslo 284 016 111 (Psychiatrická léčebna Bohnice).

Žádné komentáře: